Гасло

"У мене немає ідолів. Я захоплююсь роботою, самовідданістю та вмінням." Айрон Сенна

Програма Розвитку

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
Синюхінського навчально – виховного комплексу
"загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад"
Новоархангельської районної ради
на 2015 – 2020 роки


Зміст
1.     Зміст.
2.     Паспорт  Програми.
3.     Вступ.
4.     Цільові проекти:
4.1  Час дошкілля.
4.2  Формування ключових і предметних компетентностей учнів початкової і середньої школи.("Шестирічна дитина в школі", "Інновації у сучасній школі").
4.3  Здоров'я дитини.
4.4  Обдарована дитина.
4.5  Єдиний   інформаційний  простір навчального закладу.
4.6  Шкільна бібліотека.
  
Паспорт Програми розвитку

Назва
Зміст Програми
Тип програми
Програма розвитку
Підстава для розробки Програми
Необхідність удосконалення системи освіти, вироблення освітньої стратегії та концепції розвитку навчального закладу з врахуванням якісних змін в освіті.
Нормативно-правова база
Закони України:
-"Про освіту";
-"Про дошкільну освіту";
-"Про загальну середню освіту" (зі змінами)
-"Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу";
- "Про Національну програму інформатизації" (зі змінами);
-"Про Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні";
-"Про молодіжні та дитячі громадські організації";
-"Про охорону дитинства"
-"Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах"
Укази Президента України:
- від 30.09.2010 №926/2010 "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні"
- від 01.06.2005 № 900/2005 "Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями"
від 29.09.2010 № 926/2010 "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні".
Акти Кабінету Міністрів України:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №494 "Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків» на період до 2015 року".
- "Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року" від 13.04.2011 № 629 ;
- "Про затвердження порядку медичного обслуговування дітей у дошкільних навчальних закладах"від 14.06.2002 № 826 ;
- Постанова Кабінету МіністрівУкраїни "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти" від 20.04.2011р. № 426.
 Постанова Кабінету МіністрівУкраїни "Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти"від 23.11.11.№1392.
Накази:
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.12.2011 № 903 "Правила використання комп’ютерних програм у навчальних закладах".
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.04.2011 № 302 "Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту".
Мета Програми
Створення умов для розвитку доступної та якісної системи освіти відповідно до вимог суспільства, а також  виховного освітнього середовища, яке сприятиме духовному, етичному, фізичному розвитку і соціалізації дитини.
Завдання Програми
-         Розвиток дошкільної, початкової та середньої освіти
-         Створення механізмів державно-громадського регулювання якості регіональної освіти шляхом урізноманітнення форм неперервної освіти педагогів, запровадження системи їхнього стимулювання;
-         Забезпечення економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації педагогічних працівників, підвищення їх соціального статусу, професійного та загальнокультурного рівня, фахової майстерності.
-         Запровадження освітніх інновацій, інформаційних педагогічних технологій
-         Створення сприятливих умов для пошуку, підтримки та розвитку обдарованих дітей.
-         Впровадження здоров’язберігаючої технології в навчально – виховний процес.
-          Формування в учнів здорового способу життя, розвиток дитячого  спорту і туризму.
-         Формування інформаційно – комунікаційної та комунікативної компетентностей учнів.
-         Створення толерантного середовища у навчальному закладі.
-         Розвиток комунікативних здібностей учнів.
-         Приведення матеріально-технічногої стану школи у відповідність із потребами сучасної освіти.

Термін реалізації Програми

2015-2020 рр.
Етапи реалізації Програми
Концептуально-організаційний(2015-2016 н.р.)
Реалізація проблеми (2016-2017н.р.)
Набуття досвіду (2017-2018, 2018-2019 н.р.)
Узагальнення результатів (2019-2020н.р.)
Ресурсне забезпечення Програми
Підвищення кваліфікаційного рівня педагогів школи.
Залучення фахівців державних та громадських організацій у якості консультантів.
Розробка та реалізація механізмів залучення додаткових фінансових і матеріальних ресурсів (цільових соціальних проектів, інвестицій, благодійних внесків тощо); підвищення ефективності використання бюджетних та позабюджетних коштів.
Структура Програми
1.   Зміст.
2.   Паспорт  Програми.
3.   Вступ.
4.   Цільові роекти:
4.1 Час дошкілля.
4.2 Формування ключових і предметних компетентностей              учнів початкової і середньої школи.("Шестирічна дитина в школі", "Інновації у сучасній школі").
4.3 Здоров'я дитини.
4.4 Обдарована дитина.
4.5 Єдиний   інформаційний  простір навчального закладу.
4.6 Шкільна бібліотека
Очікувані результати
Забезпечення умов для здобуття сучасної, доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави.
Підвищення рівня професійної компетентності педагогів (психолого-педагогічними знаннями та вміннями, володіння прийомами індивідуалізації навчання та виховання учнів).
Підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
Підвищення якості вихованості.
Створення позитивного іміджу НВК в соціумі, підвищення її конкурентоздатності.
Показники ефективності Програми
Поліпшення якісних показників ДПА, результатів предметних олімпіад.
Зростання позитивного іміджу навчально-виховного закладу та конкурентноздатності НВК на ринку освітніх послуг.
Збільшення контингенту вихованців.
Контроль, корекція та оцінювання Програми
Системний моніторинг реалізації розвитку Програми та її фінансування; участь батьків і громадськості в незалежному оцінювання якості освіти.

ВСТУП
 Якщо запастися терпінням виявити старання,
 то посіяні насіння дадуть добрі сходи. 
Навчання корінь гіркий та плід солодкий.
Леонардо да Вінчі


Щоб прийняти історичний виклик XXI ст., освіта повинна мати випереджувальний характер, бути націленою у майбутнє, формувати новий спосіб мислення й діяльності. Дитинство і юність — вік, коли людина відкриває самого себе, а допомагає йому в цьому знайомство з першими областями застосування своїх здібностей. У цих пошуках — величезний сенс: кожна людина може розкрити свої реальні, але поки ще не виявлені можливості.У 2013 році Синюхінська загальноосвітня школа відзначила своє 50-річчя, цього ж року Рішенням сесії Новоархангельської районної ради схвалено рішення про її реорганізацію. З жовтня 2013 року Синюхінська загальноосвітня школа продовжила свою діяльність як Синюхінський навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад".
Підготовка Програми розвитку Синюхінського навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" на 2015-2020 роки зумовлена процесами модернізації національної системи освіти  в Україні та необхідністю визначення мети, завдань та перспективи розвитку закладу. Перспективна програма розвитку – це цілісна система  діяльності НВК з чітко визначеними цілями, завданнями та прогнозованим розвитком, в її основу закладено оновлення діяльності   закладу та вироблення стратегії розвитку. Місія навчального закладу: навчити учнів мистецтву життя, виховати самостійну особистість, яка вміє приймати рішення і відповідати за них, володіє мистецтвом самовиховання, саморозвитку, самопізнання, самоосвіти
Метою створення програми розвитку Синюхінського НВК є:
  створення умов для здобуття повноцінної освіти на рівні державних стандартів, для реалізації індивідуальних творчих потреб, повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку; забезпечення умов для самовираження, самореалізації, саморозвитку учнів через різні види діяльності; формування творчо мислячої особистості, здатної до продуктивної праці у світі, що динамічно розвивається
Завдання:
- забезпечення організаційно-правової основи функціонування НВК, її кадрового потенціалу;
- визначення змісту діяльності структурних підрозділів НВК;
- координування та регулювання діяльності всіх учасників навчально- виховного процесу;
- збереження та зміцнення здоров’я, соціальний захист учнів та працівників;
- проведення педагогічно доцільної розстановки кадрів, залучення до роботи фахівців вищої кваліфікації.

 ЦІЛЬОВІ ПРОЕКТИ
Проект "Час дошкілля" 
Діти повинні жити у світі краси, 
гри, казки, музики, малюнка, 
фантазії, творчості.
Василь Олександрович Сухомлинський

Мета проекту: забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних і фізичних особливостей, культурних потреб; формування у неї моральних норм; набуття життєвого соціального досвіду.
 Завдання проекту:
 - сприяти розвитку та вдосконаленню дошкільної освіти відповідно до освітніх потреб населення та демографічного прогнозування;
- створити умови для всебічного розвитку дітей дошкільного віку,враховуючи їх вікові та психофізичні особливості;
- забезпечити реалізацію Базового компоненту дошкільної освіти;
- модернізувати освітньо-виховну діяльність в дошкільному підрозділі НВК.
 Пріоритети проекту: створення належних умов для функціонування системи дошкільної освіти, яка забезпечує розвиток, виховання інавчання дитини, ґрунтується на поєднанні сімейного та суспільного виховання.

Шляхи реалізації проекту

з/п
                 Зміст заходу
Термін виконання
Відповідальні
1
Проводити ремонт приміщення дошкільного підрозділу
2015-2020
Відділ освіти, навчальний заклад
2
Забезпечити дошкільний підрозділ  навчального закладу новимимеблями
2015-2020
Відділ освіти, навчальний заклад
3
Забезпечувати стовідсоткове охоплення дітейстаршого дошкільного вікусуспільною дошкільноюосвітою
2015-2020
Навчальний заклад
4
Забезпечувати дошкільний підрозділ навчального закладу комп'ютерною технікою
2015-2020
Відділ освіти, навчальний заклад
5
Здійснювати ефективний моніторинг стану здоров'ядітей в різновіковій групі навчального закладу
2015-2020
Новоархангельська ЦРЛ,
ФАП с. Синюха,
навчальний заклад
6
Забезпечувати дотримання натуральних нормхарчування вихованців НВК
2015-2020
Відділ освіти, навчальний заклад
7
Забезпечити дошкільний підрозділ спортивним  обладнанням
2015-2020
Відділ освіти, навчальний заклад
8
Здійснювати літнє оздоровлення дітей
2015-2020
Відділ освіти, навчальний заклад
9
Здійснювати повне програмно-методичне забезпечення дошкільного підрозділу відповідно до Базового компонента дошкільної освіти
2015-2020
Відділ освіти
10
Здійснювати оснащення освітньо-виховного процесу відповідно до вимог "Типового переліку обов'язкового обладнання, навчально-наочних посібників таіграшок у дошкільних навчальних закладах", затвердженого наказом Міністерства освіти і науки
України від 11.09.2002 № 509
2015-2020
Відділ освіти, навчальний заклад

Очікувані результати:
- піднесення якісних показників здоров'я дітей дошкільного віку;
- оптимізація роботи дошкільної групи навчального закладу відповідно до потреб населення;
- забезпечення дошкільної групи сучасним обладнанням, навчально-методичними матеріалами;
- підвищення якості навчально-виховного процесу з урахуванням досягнень науки;
- охоплення дітей дошкільного віку різними формами дошкільної освіти, забезпечення її якості та доступності
- підготовка педагогічних кадрів для дошкільної освіти відповідно до сучасних потреб.
  

Проект: " Формування ключових і предметних компетентностей              учнів початкової і середньої школи."


 Усяка школа славна не числом,
 а славою своїх учнів.
М. Пирогов

"Шестирічна дитина в школі"


"Ти можеш!" - повинен 
нагадувати вчитель учневі.
"Він може!" - повинен нагадувати колектив. 
"Я можу!"- повинен повірити в себе учень.
Шаталов


Мета: створення сприятливого середовища для адаптації шестирічної дитини до систематичного шкільного навчання.
Завдання:
-         створити сучасну матеріально-технічну базу для організації якісного навчання шестирічної дитини в школі;
-         створити безпечні умови навчання, оптимальний режим роботи відповідно до вимог Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу;
-         створити умови для формування у шестирічної дитини мотивації до навчання;
-         забезпечити наступність між дошкільною та початковою освітою;
-         розвивати особистість шляхом залучення до творчої діяльності;
-         формувати в першокласників загальнонавчальні уміння і навички (організаційні, загальномовленнєві, загальнопізнавальні та контрольно-оцінні).
Пріоритети проекту: створення комфортних умов для здійснення особистісно орієнтованого навчання та виховання, забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини, запровадження сучасних форм і методів навчання, інтерактивних педагогічних та здоров’язберігаючих технологій навчально-виховного процесу.

Шляхи реалізації проекту

з/п
Зміст заходу
Термін виконання
Відповідальні
1.
Вивчати та аналізувати питання враження від першого тижня навчання у школі
Щорічно
Вчителі початкових класів
2.
Проводити шкільний  конкурс на кращу класну кімнату та ігротеку для учнів початкової школи
Щорічно
Директор НВК, голови ШМО
3.
Вивчити питання адаптації шестирічної дитини до шкільного навчання
2015-2020
Класні керівники
4.
Здійснювати контроль за проведенням під час навчальних занять фізкульт-хвилинок та хвилинок релаксації
Постійно
Директор НВК, керівник МО початкових класів
5.
Вивчити питання забезпечення необхідними навчальними посібниками учнів і вчителів початкових класів
2015-2020
Бібліотекар НВК
6.
Забезпечити класні кімнати навчального закладу необхідним дидактичним та ігровим матеріалом
2015-2020
Директор, вчителі початкових класів НВК
7.
Придбати спортивний інвентар для організації активного відпочинку молодших школярів
2015-2020
Директор, вчителі початкових класів НВК
8.
Провести інвентаризацію шкільних меблів та вивчити питання забезпечення ними учнів початкової школи відповідно до санітарно-гігієнічних вимог
2015
Директор НВК
9.
Забезпечити організаціюдвгарячооразового харчування першокласників
2015-2020
Директор НВК

Очікувані результати:
-         збереження і зміцнення здоров’я, розвиток основних фізичних якостей та рухових здібностей, підвищення рівня підготовленості шестирічної дитини;
-         забезпечення початкової школи сучасним обладнанням, навчально-методичними матеріалами;
-         підвищення якості навчально-виховного процесу з урахуванням досягнень педагогічної науки.
  
"Інновації у сучасній школі"
Мета: підвищення рівня майстерності вчителів, спрямування їхньої роботи на реалізацію творчого потенціалу, пошук ефективних шляхів застосування результатів досліджень.
Завдання:
-         оновлення змісту навчання та побудова його на концептуальній основі новаторських освітніх технологій;
-         розвиток системи забезпечення якості освітніх послуг;
-         підвищення ефективності управління якістю освіти в школі;
-         підвищення конкурентоздатності школи в соціумі міста;
-         пошук та розробка ефективних методів навчання і виховання учнів, управління навчальним процесом та професійним розвитком педагогів;
-         упровадження нових та модернізованих форм і методів управлінської діяльності.
Шляхи реалізації проекту
з/п
                 Зміст заходу
Термін виконання
Відповідальні
1
Теоретична, науково  - методична підтримка педагогів до  інноваційної роботи , створення сприятливого психологічного клімату.
Постійно
Директор НВК
2
Запровадження інновацій в управлінні навчальним закладом
2015-2020
Директор НВК
3
Створення картотеки з проблеми "Інноваційні технології навчання"
2015
Гетьман К.Г.
4
Опрацювання науково-методичної літератури з даної проблеми. Здійснювати інформаційне забезпечення педагогів із питань запровадження освітніх інновацій (ознайомлення педагогічних працівників із науковими процесами, рекомендаціям іншими матеріалами)
2015
Гетьман К.Г. та класні керівники
5
Створення умов, за яких можлива інноваційна педагогічна діяльність
2015-2020
Директор НВК
6
Діагностування рівня підготовленості педагогічних працівників школи до інноваційної діяльності
2015
Гетьман К.Г.
7
Проведення роботи з колективом школи щодо впровадження обраної технології навчання
2015-2020
Директор НВК, Гетьман К.Г.
8
Управління процесом впровадження інноваційних знахідок у школі
2015-2020
Директор НВК, Гетьман К.Г
9
Методична рада "Удосконалення самоосвіти вчителя – чинник професійного зростання"
2020
Директор НВК, Гетьман К.Г
10
Круглий стіл «Професійне зростання вчителя у сучасному освітньому просторі»
Щороку
Гетьман К.Г
11
Узагальнення досвіду роботи педагогів: розробка рекомендацій та порад щодо впровадження в практику роботи інноваційних технологій
2020
Директор НВК, Гетьман К.Г

Очікувані результати:
-         узагальнення основних шляхів, форм, засобів та умов, які забезпечують якісну організацію навчально-виховного процесу;
-         відкритість НВК до нововведень в умовах динамічного розвитку освіти:
-         запровадження інноваційної діяльності в роботі педагогів, адміністраці школи;
-         удосконалення рівня освітніх послуг.

 Проект "Здоров'я дитини"


 Люди повинні усвідомити,
 що здоровий спосіб життя - 
це особистий успіх кожного.

Мета проекту: формування і розвиток у всіх суб’єктів освітнього процесу культури здоров’я як цілісної категорії, та створення у закладі освіти  умов, що її формують.
Завдання проекту:
-          координувати діяльність учасників проекту щодо зміцнення здоров’я підростаючого покоління;
-         проводити профілактичну, оздоровчу  та еколого-валеологічну освітню діяльність;
-         об’єднати зусилля педагогічних, медичних  працівників, батьків для реалізації права дітей і підлітків на збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я, що дозволить зробити процес формування здорового способу життя неперервним;
-         вчити  відповідальному ставленню до власного здоров’я та здоров’я оточуючих як до найвищих індивідуальних та суспільних цінностей;
-         створити систему роботи з профілактики та запобігання дитячому травматизму. Навчати дітей правилам, нормам безпечної поведінки, виживання в умовах  навколишнього природного середовища, цивілізованого суспільства;
-         створити оптимальні соціально-педагогічні умови для розвитку індивідуальних здібностей і творчої самореалізації учнів на уроках фізкультури та в позаурочний час;
-          проводити медичний, педагогічний та соціально-психологічний моніторинг, що сприятиме своєчасній оцінці ефективності реалізації проекту;
-         здійснювати науково-методичний й інформаційний супровід діяльності педагогічного колективу НВК щодо сприяння здоров’ю.
Пріоритети проекту: виховання дитини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих як до найвищої цінності,формування у школярів свідомої мотивації здорового способу життя.

Шляхи реалізації проекту
з/п
                 Зміст заходу
Термін виконання
Відповідальні
1
Проводити медичні огляди дітей та підлітків, які навчаються в НВК
Щорічно
Директор, класні керівники, та фельдшер Синюхінського ФАПу
2
Забезпечити НВК науково-методичною літературою з окресленої проблеми
2015-2020
Директор та бібліотекар НВК
3
Забезпечити якісну підготовку та перепідготовку педагогічних кадрів з питань формування здорового способу життя та активного й змістовного дозвілля учнів
2015-2020
ДиректорНВК
4
Організувати проведення з учнями соціально-педагогічних, психологічних та валеологічних групових тренінгів з метою соціалізації особистості
2015-2020
Класні керівники
5
Створити узакладі інформаційний куточок "Основ здоров’я"
2015
Коноваленко А.В. Шабатін Ю.В.
6
Запровадити комплекс заходів щодо попередження травмування та нещасних випадків під час навчально-виховного процесу
Постійно
Директор НВК,Коноваленко А.В.
7
Забезпечити заклад необхідним медичним обладнанням та спортивним інвентарем
2015-2020
Відділ освіти, директор НВК
8
Запровадити моніторингові спостереження з питань мотивованого ставлення школярів НВК до свого здоров’я та здоров’я оточуючих; екологічної безпеки здоров’я дітей
2016 р.
Класні керівники
9
Створити папку в методичному куточку з питань формування здорового способу життя серед учнів
2015р.
Класні керівнки
10
Налагодити дієву співпрацю з громадськими організаціями щодо виховання дитини у дусі відповідального ставлення до здоров’я
2015-2020
Директор  НВК
Очікувані результати:
-         збереження та зміцнення здоров’я вихованців та учнів НВК;
-         розширення в освітньому середовищі спектру профілактичних заходів щодо виховання культури здорового способу життя;
-         об’єднання зусиль органів місцевого самоврядування, фахівців у сфері освіти, соціального захисту, охорони  здоров’я, культури та спорту, центрів по роботі з сім’ями та молоддю, працівників органів внутрішніх справ, недержавних, громадських, релігійних організацій щодо виховання дитини у дусі відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих;
-         вибір молоддю здорового способу життя у шкільні роки та дотримання його протягом усього життя;
-         піднесення якісних  показників фізичної підготовки дітей та підлітків.
Проект "Обдарована дитина"

Обдарованість - це маленький паросток,
 ледь проклюнувся із землі і вимагає до себе
 величезної уваги. Необхідно пестити і плекати,
 доглядати за ним, зробити все необхідне, 
щоб він виріс і дав рясний плід.
В.О.Сухомлинський

Мета проекту: створення оптимальних умов  для виявлення, розвитку і реалізації потенційних можливостей обдарованих дітей у всіх напрямках: інтелектуального, творчого, спортивного,естетичного.
Завдання проекту:
-         об'єднати зусилля навчального  закладу, культурних закладів і установ, сім'ї, різних соціальних інституцій і громадських організацій у створенні оптимальних умов для розвитку та творчої реалізації обдарованих дітей;
-         забезпечити пріоритетність системи пошуку, навчання, виховання, і підтримки обдарованих дітей та молоді як важливого чинника формування умов для становлення особистості, збереження і розвитку потенціалу нації;
-         залучати до роботи з обдарованою молоддю висококваліфікованих педагогічних працівників;
-         покращити матеріально-технічну базу НВК.
Пріоритети проекту: створення оптимальних умов для розвитку та творчої реалізації обдарованих дітей.

Шляхи реалізації проекту

з/п
Зміст заходу
Термін виконання
Відповідальні
1
Постійно поповнювати інформаційно-ресурсний банк даних "Обдарована дитина"
2015-2020
Педагогічні працівники
2
Брати участь в районних олімпіадах, інтелектуальних конкурсах, турнірах для   обдарованих дітей
2015 -2020
Педагогічні працівники НВК
3
Забезпечити науково-педагогічний супровід роботи вчителів з обдарованими дітьми
2015 -2020
Директор НВК
4
Узагальнювати перспективний педагогічний досвід вчителів, що працюють з обдарованими дітьми
2015 -2020
Директор НВК
5
Узагальнити матеріали з досвіду роботи учителів НВК з обдарованими дітьми
2015 -2020
Директор НВК
6
Оновити обладнання та навчальне приладдя для проведення додаткових занять з обдарованими дітьми
2015 -2020
Відділ освіти, директор НВК
7
Поповнити фонди бібліотеки науково-методичною, додатковою, енциклопедичною літературою
2015 -2020
Директор, бібліотекар НВК

Очікувані результати:
-         створення системи пошуку розвитку та підтримки обдарованої молоді у закладі;
-         підвищення рівня професійної компетентності педагогів та підготовка їх до роботи з обдарованими дітьми;
-         підвищення якості науково-методичних, інформаційно-організаційних послуг учителям, що працюють з обдарованими дітьми;
-         підвищення рівня науково-методичного та інформаційного забезпечення педагогічних  працівників, які проводять роботу з обдарованою молоддю;
-         поповнення інформаційно-ресурсного банку НВК "Обдарована дитина";
-         удосконалення матеріально-технічної бази закладу.

 Проект "Єдиний   інформаційно-освітній  простір навчального закладу"


 Ми змінили своє оточення так радикально,
 що тепер повинні змінювати себе,
щоб жити в цьому новому оточенні.
Норберт Вінер


Мета проекту: створення єдиного інформаційно-освітнього простору, який включає сукупність технічних, програмних і методичних засобів, що дозволяють застосовувати в освітньому процесі нові інформаційні технології і здійснювати збір, зберігання і обробку даних системи освіти. Єдиний інформаційно-освітній простір здійснює підтримку освітнього процесу і автоматизацію управлінської діяльності, забезпечує підвищення якості освіти і будується на основі розвитку ІКТ компетенцій адміністрації, учителів і учнів.
Завдання проекту:
-         забезпечити впровадження інноваційних методик та технологій в практику роботи педагогічних працівників;
-         сприяти впровадженню сучасних інноваційно-комунікаційних технологій в освітній процес;
-         сприяти удосконаленню системи управління загальноосвітніми навчальними закладами шляхом впровадження автоматизованої системи управління закладом освіти з використанням сучасних мережевих технологій, автоматизованої системи управління освітньою системою району (міста) та області.
Пріоритети проекту: створення інформаційно-навчального середовища, яке дозволить на практиці реалізувати принцип особистісно орієнтовного навчання; розробка системи інформаційних освітніх ресурсів.

Шляхи реалізації проекту

з/п
Зміст заходу
Термін
виконання
Виконавець
1
Створення інформаційного банку даних педагогічних працівників з метою подальшого вивчення та обміну досвідом з актуальних питань освітньої діяльності
2015-2020
Директор
2
Організувати роботу школи  з підвищення ІКТ компетенції вчителів " З компютером - на ТИ".
2015-2020
Ткачова Т.Ю.
3
Інформаційна підтримка та навчально- методичне забезпечення закладу (посібники, підручники, електронні засоби навчального призначення, педагогічні програмні засоби)
2015-2020
Відділ освіти
4
Надання педагогічним працівникам консультацій щодо створення власних блогів, сайтів та їх наповнення.
2015-2020
Ткачова Т.Ю.
5
Використання наявних інформаційних ресурсів, систем,банків і баз даних в управлінській діяльності керівника закладу
2015-2020
Директор НВК
6.
Продовжувати висвітлювати діяльність  закладу в мережі Інтернет на сторінках Веб-сайту, та сторінках соціальних мереж.
Постійно
Ткачова Т.Ю.

Очікувані результати:
-         створення умов для реалізації моделі відкритої освіти у забезпеченні рівних можливостей одержання якісної освіти впродовж життя, розширення альтернативних форм її здобуття;
-         підвищення якості навчання в освітньому  закладі  шляхом організації вільного доступу учнів і педагогічних працівників до високоякісних освітніх електронних бібліотек, навчальних матеріалів, навчально-методичних комплексів, цифрових інформаційних ресурсів;
-         впровадження комплексних інформаційних систем управління кадрами, фінансовими та матеріально-технічними ресурсами освіти, запровадження електронного документообігу та централізованої системи електронної пошти;
-          забезпечення навчального закладу можливістю широкосмугового доступу до мережі Інтернет з використанням глобальних інформаційних ресурсів;
-         впорядкування інформаційного обміну баз даних між закладами та установами освіти , автоматизація типових операцій, збору даних і статистичних звітів, що періодично формуються за визначеними формами;
-         створення умов для надання в оперативному режимі аналітичним службам, керівникам та іншим суб’єктам педагогічного процесу інформації про стан і тенденції розвитку закладів освіти за актуальних напрямів освітньої діяльності.

                                                  Проект "Шкільна бібліотека"

 Книга – наше багатство. 
Книга відобразила наше минуле і сучасне. 
Вона відобразить і наше майбутнє. 
(Айбек)


Мета проекту:підвищення якості бібліотечного обслуговування, залучення якомога більшого числа вихованців НВК до користування бібліотекою, що сприятиме росту інформованості, освіченості дітей,  їх активній участі у житті громади.
Завдання проекту:
поповнення бібліотечного  фонду, забезпечення  бібліотеки НВК необхідним мінімумом вітчизняної та зарубіжної книжкової продукції, періодичних видань;
- популяризація книги та бібліотеки, заохочення до читання через творчокомунікативні заходи;
- всебічне сприяння освіті та навчанню, розвитку інформаційної грамотності вихованців, збереження інтелектуальної спадщини нації;
- використання сучасних інформаційних технологій та інформаційних ресурсів.
Пріоритети проекту: поповнення бібліотечного фонду, висвітлення творчокомунікативних заходів на Web-сайті НВК, використання книжкових фондів електронних бібліотек.
Шляхи реалізації проекту

з/п
Зміст заходу
Термін
виконання
Виконавець
1
Вжити заходи щодо збереження книжкового фонду бібліотеки НВК
2015-2020
Коробко К.Л.
2
  Забезпечити впровадження сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій у роботу бібліотеки
2015-2020
Коробко К.Л.
3
Проводити щорічні акції "Подаруй книгу бібліотеці", "Книжкова лікарня".
2015-2020
Коробко К.Л.
4
Організувати діяльність гуртка "Помічник бібліотекаря"
2015
Коробко К.Л.
5
Підготувати каталог Інтернет бібліотек для учнів та вчителів  для учнів та вчителів НВК
2015
Коробко К.Л.
Ткачова Т.Ю.

Очікувані результати:
-         залучення учнів до діяльності шкільної бібліотеки;
-         розвитку читацьких компетенцій;
-         поповненню бібліотечних фондів;
-         висвітлення діяльності бібліотекаря на Веб –сайті закладу.


                                            Джерела
" Цільова програма розвитку дошкільної освіти Новоархангельського району на період  2011-2015 роки" затверджена шостою сесією районної ради 2011 року.
        https://sites.google.com
http://dovidka.biz.ua/vislovi-pro-shkolu/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар